vaneggio

che palle lavorare
voglio andare in pensione
 
mi ricordo i bei tempi quando non facevo un cavolo tutto il pomeriggio (nel senso che non andavo a piantare cavoli).
eh si! parchè na volta ndasevo a piantare cavoi.
insomma.
che ben che se stava a dormire fin e 4 de pomerijio. e dopo sonare e giocare con il compiuter.
ah che beautiful times che ho passato a oziare.
e d’estate che non eravamo mai a casa? sempre da niero a far festa.
uau
vov
 
bea bea ciapare el soe in giardin, suare soeo perchè se stava fermi.
che beo che gera… ma sopratutto gera beo vardare chealtri che lavorava e mi sentà in carega.
 
pensavo de torme sto teefono ve piaseo????
dopo metto a foto
intanto disime.
ciao bei. desso vao casa che go da ndare da boschello, steme ben.
 
go messo a foto i xe do, disime quaeo che ve piase meio.
 
Un pensiero su “vaneggio

  1. secondo me il secondo è meglio….il primo nn mi piacciono ne i tasti ne come modello, e comunque ho già visto un cell simile a questo…e nn mi piace…..!!!!!….invece l\’altro è originale….mai visto in giro…..!!!! baci..!!

Rispondi

